Re: Nachtmerrie voor Wilders

Back to Forum

Geschreven door zeno op 2010-07-04 08:48:03:

Als antwoord op: Nachtmerrie voor Wilders geschreven door Nachtmerrie op 2010-07-04 00:22:37:

Als dat al zo is, wat ik betwijfel,aangezien Assyriers weten wat het is als er een hetze tegen ze gevoerd wordt. Laat iedereen begrijpen dat ook al zijn we christenen dat dat niets betekend voor de aanhangers van Wilders. Nederlanders zijn in de meerderheid geen christenen meer. Lees maar in de kranten hoe minachtend erover onze religie wordt geschreven. Wel, we zijn het gewend om een minderheid te zijn.

Als men al geen moeite heeft om christenen terug te sturen naar Irak,waar ze vervolgd en vermoord worden en geen bescherming hebben,waarom zouden ze ons anders behandelen. De laatste tijd hoor ik laat mensen in hun eigen land blijven, wat hebben ze hier te zoeken,we willen niet voor ze betalen. Men vergeet maar al te vlug dat de oorlog tegen Irak door Amerika en haar Westerse bondgenoten is begonnen. Saddam was de hel, maar blijkbaar kon het nog erger. En nu wil niemand in het Westen verantwoordelijkheid voor de vluchtelingen nemen.De hypocrisie is adembenemend, we beginnen een oorlog en leggen de verantwoordelijkheid bij de slachtoffers.

Laat mensen hun verstand gebruiken. Wij hebben problemen met moslims omdat ze ons als ongelovigen zien,en het daardoor legitiem is om ons te vermoorden. De verschillende Europese volkeren waaronder de nederlanders zien ons als niet anders dan de moslims ook al zijn we christenen, en zetten ons weg als profiteurs van hun verzorgingsstaat. Dus conclusie, we hebben geen vrienden, Wilders is geen vriend, en wij Assyriers moeten elkaar niet loslaten en de belangen van ons volk voorop stellen.

----------------------------------------------------------------------
> Jammer, ik hoorde dat ook wat Suryoye/Assyriers op Wilders gestemd hebben

Antwoorden:

Back to Forum